varför jag inte bloggat på ett halv år

Tjaa
Jag vill börja med att be om ursäkt för att jag inte bloggat på en sådan här lång tid ( 6 månader )
Jag ber också om ursäkt till varför ni inte fått ett  rimligt svar varför jag inte bloggat men nu kan jag berätta till er hur läget legat till,

Hoppas att ni alla förstår att jag inte bloggat på grund av skapan av en familj jaa ni försår rätt, jag väntar barn
och ja det är med Må :) vi kommer få en liten son i slutet av october/början av november.

Nu undrar ni nog varför jag inte bloggat på grund av att jag bara vart gravid...???
just för att alla nära och kära skulle få veta först, men jag vet dock att några av er läsare redan
visste om att jag var gravid, tex er jag träffat på stan och som vart sagt i andra bloggar.

Vill bara tack er som fortfarande läser min blogg även om jag inte skrivit så måste ni undrat en del.
Och ni behöver inte oroa er (alla som skickat mail) jag mår bra och jag lever :)



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0