Ta dagen som den kommer!

Chaa chaa
jag har tänk på det här man ska egentligen inte bestämma dagen alls.
man ska ta de som de kommer.För de blir mycket trevligare/roligare.Sen så om man bestämmer någor så ser man så mycket fram emot de så att de kan gå fel eller jag ni förstår man ser så mycket fram emot det så
att man blir besviken om det inte går så som man hade önskat sig.

Tänk om vi kunde bestämma vårat eget väder (världen skulle gå under på en timme) för om vi inte skulle ha tex regn,snö.. För i know att alla vill ha sol jag vill de själv klart då kan man ligga på stranden och sola och bada ;)

och om vi inte hade regn och snö då skulle våran värld torka ut..

Sluta tasaker för givet ta de som de kommer och erbjuds.


Jag kommer ej i håg vad jag ville komma fram till.. aa juste ta dagen som den kommer...

Lite snö gör ingen illa right?

Jag har iaf sjukt mycket snö..;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0