questions

Fame :

What do you think about Justin Bieber?
- I do think he is awesome.. And that he have a good voice and i hope soon that he will come out with something new..So i can stand here and dance.

är du ett fan av Bieber?
- Njaa. både ja och nej.. inte precis att jag lyssnar på han 24/7 men vissa låtar är jätte bra.

Vad tycker du om Jersey shore?
- I LOVE IT... haha jag verkligen älskar JS ;)

Lyssnar du inte på Tokio Hotel längre?
- Jo det är klart,Men inte lika ofta vill ju inte tröttna på dem.

Vem är hetaste Celb just nu?
- Jack gyllenhaal lr vad han heter.

Favorit sång just nu?
- Eet - regina spektor

Vem är din favorit i jersey?
- oj alla men jag tycker om Mike för han har så sköna face utryk sen så av tjejerna är det snooki..


Jaz :

vad tycker du bäst om hos dig själv?
- oj.. ingen anning,, typ att jag inte är som alla andra?

om du färga håret nu vilken färg skulle du ta?
- jag har funderat på mörk rött så det isf.

Vilken är din favorit perfym?
- Armani . city glam

Använder du inte ringer?
- jo ibland men inte ofta tycker inte om att ha storta fetta ringar på mina fingrar.

hur länge sover du på helgerna?
- olika. Ibland kan jag gå sova tex på en fredag kl 04 och vakna 16 det beror helt på
vad jag gör dagen innan.

Har du msn.isf vad heter du?
- Ja det har jag. jag ger tyvär inte ut den.

Ser du fram emot alla hjärtans dag?
- NEJ hahah lr jo min syster fyller år då men annars inte.

vilken färg är din dator?
- Vit





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0