Dena vecka var helt klart min.. not

hej hej
kan iaf säga den här veckan har inte vart den bästa!

den börja bra men slutade dåligt fick mina dagar :(((
så jag har skit ont i ryggen iaf..

vad kan man göra åt saken egenltligen? (inget alls)
så det blir bara ligga mycket i sängen :( och se film.. men tyckte dock att det var snällt att Må kom i fredas och va med mig även om jag var säng liggande :))
snälla vänner man har visst?

Iaf vi får hoppas på nästa vecka den som börjar i morgon blir bättre,
Ska försöka ta ledigt på fredagen lr ja ska fråga om de så får man ta hem uppgifter och göra..

(personliga skäll vf jag ska ta ledigt)
kan ju inte berätta det här på bloggen ;)
kommer nog senare i veckan med tills nu är det hemligt!

xoxo

nu blir det en till film (när ska jag sluta ha ont i ryggen?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0