Kärlek

Kärlek :

Hur är det mellan dig och din föra kille?
-
Vi pratar inte ( men vi sågs i helgen hämta mina saker )

Har du träffat en ny pojkvän?
- Nej! Jag tänker inte springa och leta efter någon om man säger så det kommer om det kommer.
  Jag har vart singel sen början av december och de kommer nog va så ett tag till.Iaf tills the one
  hittar mig ;)

Vad gillar du för killar?
- I love everyone! hahah nää men jag har inga speciella krav utan jag gillar killar som är roliga (bad boys men
  ändå trevliga och mysiga) eller hur jag nu ska förklara mig.

Något en kille bara måste ha för att du ska dejta han?
- Inget alls men jag faller för killar som har välvårdade händer och bruna ögon (i like)

Har någon krossat ditt hjärt?
- Min första kärlek!

Tror du på första ögonkastet?
- Ja

Går du på utsendet?
- Njaa nej nej personlighet,men de skadar ju inte om någon ser bra ut.


Vänner/familj/djur :


Vad heter dina djur?
- Hundarna :
Chani,Saake,Maja Katterna: Lafee,tulose Fiskarna: inget namn på dem Sköldpaddan: Ozzy

Vad heter din storesyster och hur gammal är hon?
- Linnéa (Linnich) och hon är 21 fyller 22 den andra december.

Vad heter din bästa killkompis?
- Wiliam (wilski) men vi träffas inte så mycket tyvär, men de var han jag var och tälta med.

Har du några kända vänner?
- nu ska jag skryta lite :p jag är bekant med Ninos från ninos & rob dom kommer snart ut med singeln Rewind!
  och så har sångaren danjah barn med min kusin (men inte att jag e och festar med han)
  sen har vi yosef som är känd på youtube och sjunger me eric saade.
  sen så hänger jag med lite andra bloggare.
  Sen har jag en kusin som är princessa i negeria.


Skola/jobb :

Vilket cafe jobbar du på?
- Riddarfjärden i münchenbryggeriet.

Hur går de för dig i skolan?
- Jag tycker de går bra men jag är ju lite skoltrött men annars går de bra jag har alltid älskat skolan men i bland
  behöver man extra lov tycker jag.

Du ska börja om gymnasiet vilken linje ska du gå?
- Jag ska gå lr jag hoppas på att jag kommer in i samhälle-vetenskaps pogramet.

vad vill du jobba med när du bli äldre?
- Jornalist har jag alltid velat bli.

ska du sommar jobba något?
- Jupp, jag ska sommar jobba på min pappas jobb.

trivs du på cafet i münchenbryggeriet?
- Ja men gud ja, jag älskar att vara där.


Övrigt:

Vilken färg är din färg?
- Rosa ;)

Skulle du vela vara med i en serie?
- Jaa lr jag vet ej beror på vad den handlar om!

Hur många tatto´s har du?
- en just nu men kommer mer i sommar skulle jag tro.

Vilken färg är dina ögon?
- Grön,gråa.

Hur lång är du?
- 1,80 cm



nu orkar jag ej mer men hoppas jag svarat bra

xoxo






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0