Städnig på G

Ja som det står städning påG
jag ska snart börja städa lite,FAST egentligen orkar jag inte men måste man så måste man..

I dag var jag på bio me klassen (inga photos tyvär) men men sämsta filmen ever (Prinsessan) hette  filmen iaf sjukt dålig..Det ända bra i filmen var serben om man säger då på slutet av filmen..

i sverige så kommer dom bästa eleverna sist och dom har en rolig klädel så va de väll?

ja sen efter bio:n så drog jag till stan me Noa och Miss M jaa vi gick runt och runt ett tag och sen så,Jaa gick Miss M så var det bara jag och Noa och ja vi gick runt och runt och sedan till slut gick vi upp i katarinahissen och tro mig jag var skit rädd jag kännde hur mitt hjärta gick i 456465 hahah

och ja det var dagen hittills

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0