Måndag

Sry för min damp för några timmar sedan...

Iaf idag var jag i skolan och efter det vart det så att jag gick ut på stan med Noa...
vi hadde det lika trevligt som vanligt..
Ja i stan gick vi runt blandanat och sedan möte Eva,, och ja sen gick jag och köpte biljetter till mig och Eva på ticnet så nu har vi två biljetter till älskade Travie som kommer den 30/10

Moa ska köpa senare typ om några dagar sa hon..
Iaf dagen var bra förutom min damp på SD.

Nu ska jag börja logga ut men ni får ha det gött och hoppas ni haft en bra start på veckan...
Och att ni får ha en trevlig Tisdag ...
om någon vill ses så slutar jag 12:00 så hör av er
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0