Här är svaren

Vad lägger du dina pengar på?
- konserter/skor.. och annat nödvändigt.

vad heter du på facebook?
- Jannika Viktoria Gyllner Phelps (tackar bara ja till dem jag träffat/känner)
Om ni vill ha kontakt med mig på fb så lägg till min fanclub ( I <3 Jannika)

hur ofta äter du godis?
- Heheh så fort det finns godis hemma. (så ofta)

Du är lång,hur lång? känns det inte konstigt att ha höga skor när du är med dina vänner?
- Jupp jupp 180 cm jaa i bland när jag är i skolan tex och med andra kortavänner men när jag är med Simona så är det okej det blir som normal läng för Simona har alltid hög klackade skor.

Vad öskar du dig just nu?
- Jag önska att jag vart frisk,och att jag måde bra.

Solar du inte längre?
- Heheh sommaren tog just slut snälla jag är inte som Kissie.

Om du skulle åka till en öde Ö och bara fick ta med dig 5 saker vad skulle du ta med dig?
- Ok inte för att Simona är en sak men Simona,Vatten,mat,data,solskydsfaktor.

vad gör dig arg?
- När jag vet att jag har rätt och folk säger att jag har fel gör mig väldigt arg.Och om någon anklagar mig för saker,eller gör illa min familj/Vänner.

5 saker du har med dig varje dag.
- Mobil,nycklar,SL-kort,bok,Id-kort.

Vart är video bloggarna?
- Som ni ser nu la jag upp en igår.

Vad gör du när du är hemma?
- Tar det lungt vid TV:en,sover,tränar. aa typ det.

När har du planerat att flytta hem i från?
- Ja om jag kommer in i en folk högskola 2011,så gör jag det för jag vill inte bo i sthlm när jag pluggar, men efter det flyttar jag nog tbx,men inte hem.

Något man måste ha när man går ut.
- Man ska ha roligt,sen verkligen leva kvällen.

Är du VIP på en clubb?
- clubb BLÅ.. men det är väll alla? (har ju bara vart där en gång vf e jag då VIP)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0