frågor

är du fortfarande singel?
- Ja, jag känner mig inte för ett förhållande just nu om man säger så.

Kan inte någon gästblogga?
- Självklart tänkte att Simona skulle göra de någondag hon har tid.

Vad är det bästa som hänt 2010?
- den frågan svara jag väll på i juni?om jag kommer ihåg rätt? iaf det är helt klart Tokio Hotels konsert.

vem berättar du allt för?
- Min bästa vän Simona

Om du fick ändra något på dig själv vad skulle det då vara?
- Störe bröst,tjockare hår,smalare lår, mindre höfter.

Vad vill du jobba med i framtiden?
- Jag som alla små barna velat har jag alltid velat bli en sångerska.
  Men om det inte vills så vill jag bli jornalist,Tex jobba på en tidnig eller inte ljuva kändisar.

Vad ska du se till att göra innan året är slut?
- Oj vilken fråga.. Nä men börja träffa nytt folk,leva livet sluta vara så stäng utan öppna upp mig för nya människor.

Om du fick vara vän med en känd bloggar vem skulle det då vara och varför?
- hm.. svårt men skulle nog säga FOKI hon verkar vara så jordnära.

Har du festat mycket sen du vart 18 som du inte nämnt i bloggen?
- Hahah nej nej inte alls mycket vart ute två gånger sen jag vart 18,ja om man inte räknat me dem dagarna jag bara tagit en drink eller två me Moa och Özkan.Dino.

Du har börjat träffat en gammal vän som heter Eva hur känns det?
- Oj ja att någon la märke till det,Jag tycker det vart jätte kul att träffa Eva vi var bästa vänner i grundskolan¨
  Och nu ska vi på Travie McCoy den 20 oct på göta källare.Det är verkligen trevligt tycker jag.

Hur går det med kärleken?
- Som jag sa jag vill inte ha ett förhållande just nu,Men små kär kan man ju alltid vara.

Tips om hur man kan få mer läsare tack :)
- Va dig själv,förkorta saker me mindre ord.Mer bilder videos,ärlighet. snygg design.




Mer fråger i morgon ska sova...
har möte i morgon kl 09:00

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0