Svarar på frågor

Vilken sång spelar du ofta där hemma?
-
Ska spela om låten om och om igen i flera timmar.

Hur vill du att din framtida kille ser ut?
- Jag har inga speciella krav, men jag älskar bruna ögon så ja han ska väll ha bruna ögon :)

Om du kunde åka vart du ville just nu vart skulle du åka och varför?
- Oj svårt men tror nog att jag skulle ta en snabb runda London.Jag har alltid velat åka runt i London.

Vill du ha ett eget klädmärke?
- Jaa det är klart jag skulle vilja det,jag har många ideer.

Har du bestämmt namn till dina barn?
- Haha njaa ett iaf Valerie (som min syster) tycker det är ett vackert namn.

Kommer du förstora brösten?
- Ja förmodligen men inte just nu.

Vad är din favorit stad i sverige?
- Helt klart skåne (lönsboda) tror jag det hete jag tyckte det var så skönt att vara där.. fast det var många år sedan.. kanske är lite annat man kan göra nu när man är 18.?? eller någon som bor där och vet`?

Om du fick välja en kyss eller en varm kram från Bill vad hade du valt?
- En varm kram ;)

Smsa eller prata i mobilen¨?
- Smsa

Kan pengar köpa din kärlek?
- NEJ!

what is your favorite song by JB?
- Right now its

Beskriv dig själv.
- Glad,posetiv,galen,ärlig.

Vill du bo i sverige när du blir äldre?
- Både ja och nej..Jag har alltid velat flytta ner till Tyskland eller till ett varmt land.
  får se hur det blir.

Hur tror du ditt liv är när du är 20?
- som nu fast kommer nog vara i pinerna me syster några månader.


Det är allt för den här gången,,
hoppas det blev bra svar.

Kommentarer
Postat av: Totte

Jodå Löns Vegas e la nice xD finns dock inte mkt mer att göra nu än när ni var här nere sist xD :P

2010-10-06 @ 12:53:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0