Snö storm

hej hej
jag kom hem för ett tag sedan.
Jag kan säga en sak om ni inte sätt en snö storm åk till nyköping.,,
i dag på dagen trodde jag att jag skulle flyga i väg till och med att bilen skulle flyga i väg...

Och snön är ju dubbelt så mycket mer där än i sthlm.
Gud,,,Det var så kallt där om man jämför med här i sthlm...

Skönt att vara hemma i värmen men en sak jag saknar är ju min kille så klart....
men annars är det skönt att vara hemma.

I morgon är det skola Jippi???
nja eller jo det är skönt att åka till skolan man får se det posetivt det är lov snart tror det var den 21
jag skulle få lov??
när får andra lov?


Iaf nu ska jag paka upp och sedan lägga mig i sängen och läsa mina tidningar jag köpt...



Ajuste det var förseningar på tågen tack vare snö stormen idag...
Gud mina fötter frös sönder...
så skönt att vara i värmen.



GODNATT

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0