Vem är jag?


Vem är du?Kan du skriva lite fakta om dig själv?T.e.x favorit affärer.stil,smink.


Jag heter Jannika men aks JaZi är 17 år gammal fyller 18 (1/8-92)
jag är som många andra ett stort fan av Tokio Hotel jag har lyssnat på dem rätt länge nu.
Hm... ja jag älskar musik,mode och mycket annat.

Min klädstil : är helt JaZi style jag har på mig för det jag känner mig för att ha på mig.
Favorit affärer har jag inte men H&M älskar jag för deras kläd stil är så awsome.Men jag gillar dock Gina med.
hm ingen precis favo affär men gillar väldigt många.

Jag älskar skor har ett 10000 tals skor.
Smink. hm ja i min sminkväska finns det masa olika smink från dior,isadora och många olika färger på ögonskugor
så ja hm... vad mer kanman säga om mig för utom att jag är mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0