Tokio Hotel i globen om 2 dagar.

Det är bara två dagar kvar nu tills dom tyska killarna kommer till globen.
jag har väntat i några år på det här nu.

jag har dock träffat dem för,Men aldrig en konsert för jag har sagt till min familj/vänner
att första gången jag ser dem ska vara i stockholm sverige.
Så ni kanske kan tänka er hur jag känner mig just nu(Tänk er att ni ska på en konsert som ni väntat på i flera år)

Man kan inte precis förklara känslan.

mina vänner som jag ska gå med till konserten är Tokio Hotel - oskuldar.
Dom har aldrig sätt TH eller jo Vanessa gjorde det lite fort den 8/9 -09 hon såg dem gå för be henne.

men dom har inte som jag pratat med dem.Dom har dock ingen atugraf.
Men en sak vi alla har gemensammt är att vi Aldrig sett dem på scen.
Så det är något vi alla kommer ha ett mine av tsm.Jag kan se allt framför mig gud det kommer vara så skoj.

Jag är jätte nervös hehe jag vet inte varför men jag kan inte sluta tänka på att dom snart är här.
Att jag snart ska få se dem,höra Bills röst sjunga framför mig.Asså jag kan inte förklara hur jag känner mig.
Men jag hoppas på en underbar dag med fylld av minnen som jag aldrig ska få glömma.

Man brukar säga första gången är den bästa.
Så jag får hoppas på det,

Jag kommer ihg första gången jag träffade dem.Gud jag var helt nervös,Jag trode dock att jag var den ända isverige som lyssnade på dem.Men tro mig jag hade fel som bara den.
Tokio Hotel är stora här i sverige skulle aldrig kuna se det för några år sedan eller jo min mamma sa redan första gången hon hörde Bill sjunga han kommer komma lång som bara den.Och ja min mamma hade rätt som vanligt.

Gud Tokio Hotel mina tyska änglar (efter mig så klart jag är the one and only iam germanys angel) hahah skoja.

nä men gud 2 dagar kvar :O :'(


jaa ni mer om det här i morgon ^^



Kommentarer
Postat av: Lexi

Gud vad kul! Jag vill också på konsert!:P

2010-03-02 @ 20:24:36
URL: http://lexismode.blogg.se/
Postat av: Angelica

GAH!LÄNGTAR SOM EN FUKKING GALNING <3

2010-03-02 @ 21:28:55
URL: http://angeliicahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0