Münchenbryggeriet

ja ni just nu sitter jag i MB Özkan jobbar så jag har tagit lite fika och sitter coh väntar på han vi ska röra oss te stan efter.
Tänkte titta på lite affärer om vi behöver något.

Men vi får se om amn hitar något,brukar oftas inte vara så.Man brukar alltid hita något när man inte har pengar :/
och nu har man det så hitar nnog inget.Men man får hoppas på att man gör det,
Efter det ska jag hem och sova typ,jag var jätte trött när jag vakan i morse.

( hade inte sovit så bra för jag är så nyfiken på en högskola i Tyskaland ska förmodligen söka till den men är inte så säker en. )¨

Ja nu ska jag gå ut till Özkan igen ni får ha det bra tills jag kommer hem.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0