Mobiler

ja ni jag snacka just med Özkan i mobilen (jag hatar mobiler man hör knappt något)
eller ja kanske min mobil som är dålig ska köpa ny i know.

men men Özkan mår bra och det är jag glad för i morgon ska vi gå och ta en fika efter skolan vi slutar kl 12:00

Just nu : Ska jag lägga mig i sängen är jätte trött,men inte sova än ska läsa nya Okej tidnigen som kom i brevlådan idag sen lyssna lite musik och sedan ska jag lägga mig i sängen och sova.

Jag hoppas på att ni fåt en bra start på veckan iaf,, aa om man tittar på min så har den inte vart bra för har vart så orolig för Özkan men aa ni får ha det bra och vi får hoppas på att jag får en bra dag i morgon ^^

men GODNATT på er och dröm sött <3
så syns vi i morgon

Kommentarer
Postat av: emma.

Hej hej! Hoppas att du får en toppenbra kväll :) KRAM

2010-03-30 @ 18:51:32
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/
Postat av: Ana - vinn mineralögonskuggor

Hejsan! :)



Vill du vinna mineralögonskuggor? I så fall har jag just nu en tävling i min blogg där du har chans att vinna valfria ögonskuggor från E.L.F cosmetics. Tävlingen avslutas 6 april.



Inlägget hittar du här: http://anaaana.blogg.se/2010/march/tavling-elf-cosmetics.html#comment



(Om du inte är intresserad ber jag om ursäkt och du kan ta bort kommentaren, om du vill)



Kram Ana

2010-03-30 @ 19:35:51
URL: http://anaaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0