Läxor

chacha igen
just nu ligger jag i sängen samt ligger med datan här och gör min läxa.
kan säga det är trevligt att göra den asså roligt för det är jag som har skrivit den här berätelsen men det är ändå lite tråkigt för jag skrivde de för hand och nu ska jag skriva de på datan och det har jag inte orken till men men ska inte klagga bättre att göra de nu än aldrig.

det här blir sissta inlägget för idag för efter jag skrivit ner lite läxa på datan så blir det TV för min del.Så jag hoppas ni haft en tervlig dag och vi får hoppas på en solig vecka :)

men jag säger väll godnatt nu så hej hej och godnatt så syns vi i morgon.

börjar dock kl 9o i morgon usssh..


Xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

^^

2010-03-22 @ 21:53:28
URL: http://tanyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0