Kö nr 110

jaa nu är man utan för globen jag har kö nr 110
Vanessa har 111 och Nawel har 112 det är väldigt kallt får man säga.

Det är jätte många Fan´s här
dock har vissa åkt hem för det är så kallt jag och tjejerna ska åka hem och duscha sen ta på varmare kläder sen åker vi tbx till kön ^^

Nästa upprop är kl halv 6 så till halv 6 är vi tbx iaf.

(till er som inte har kö nr är sista tid kl 05:30 för att få nr annars får man sköta sånt själv.)

nu ska jag man röra sig hem ett tag så ha det bra så länge här är dock lite bilder från idag medans vi väntat på att få ett kö nr.

på väg till globennär vi hade vart i globen några timmarväntan på kö nrnu när vi har våra kö nr... 110 är mitt nrtitta vad Nawel hitade i tbanan ^^
jaa ni det får ni ha medans (nu vill tjejen ha sin mobil tbx så tack och hej)


Till er som mailat mig om ni får komma fram och säga hej i kön ja visst får ni det.

Kommentarer
Postat av: lollo

är det så många redan jag åker in nu

2010-03-03 @ 20:11:54
Postat av: lena

jag ska åka om en timme

2010-03-03 @ 20:12:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0