Hemma från vinter dagen.

hejsan,
jaa ni jag kom nyss hem orkade inte vara ute i kylan (det är jätte kallt ute)
Jag var med killkompisarna & Vanessa dom drak lite men det kände jag inte för det för jag vill inte drika nu

för den här månaden eller ja föra månaden vart det för mycket kände jag för.Jag vill ju ha ett sug efter drika och det har jag inte nu.Såjaa no drinking for me.
Jaa vad kan man säga det är jätte kallt ute just nu,Så tänk nu när jag och vanessa ska köa för TH hur kallt vi kommer ha det.
Men man får hoppas på att vi får det lite varmare iaf (inte för att jag tror på det)

men jaa 2 dagar kvar snart.Efter kl 00,00 så klart.
det käns helt sjukt det har går så fort tycker jag i morgon ska jag & vanessa börja fixa allt (paka ner allt vi ska ha med) men mer om det i morgon orkar inte vara på datan mer ska se tv,men ni får ha det bra och ja

GOD NATT till er alla ha en trevlig kväll :)


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

2 dagar kvar till vad??

2010-03-02 @ 16:04:08
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0