Frågor/svar - Tokio Hotel konserten ( del 1 )

Hur kändes det att se Tokio Hotel?
ja det går inte att förklara,men det var en underbar känsla.

Hur länge köa du?
jag köa nästan 2 dagar.

vilket nummer hade du?
jag hade nr 110

Vart du besviken för något under konserten?
nja nej jag var nöjd för jag fick se dem.Men jag skulle vilja haft tyska låtar för dom kan jag,Dom engelska är lite kompliserade.(hahah) eller ja jag tycker att man får ett bättre feeling när Bill sjunger på tyska.

Vilken låt skulle du velat höra som inte kom på konserten?
helt klart Ich bin nich ich och schrei.

Fick du några bra bilder?
Inte precis fick bra bilder på Tom,men inte på dom andra,men min syster fick dock jätte bra bilder på alla.

Vilka var du med i konserten.
jag var med mina två vänner Nawel och Vanessa,dock när konserten började så försvan Vanessa medans jag och Nawel stog längst fram vid Tom.

Varför åkte du inte till gbg och såg dem där?
jaa du för jag ville bara gå på en i sverige,det här var min första konsert med Tokio Hotel och jag var fortfarande chockad nästa dag så det skulle inte vart en bra ide om jag hade åkt te göteborg och sätt dem där med.

Vad pratade du och Kenza om?
Vi snacka om dom andra konserterna hon och mirre hade vart på, och övriga saker.

något du vill säga om konserten?
jaa DET VAR EN SKIT BRA KONSERT.

Var det värt att köa för i kylan?
helt klart.

Kommer du lägga upp bilder och mer videos?
ja själv klart kommer jag göra det.

Jag såg dig på stora tv,en :)
hehe aa jo jag fick höra det jätte mycket när jag gick ut från globen många sa till mig att dom såg mig ^^

Började du bråkamed någon inne i globen?
bråka och bråka kan man inte säga men det var en tjej som slog mig i ryggen jätte hårt då vart jag arg så då vände jag mig om och sa till henne, du kommer inte komma före mig om du tror det så du kan sluta slå.Hon vart helt chockad om man säger så.

Har du blåmärken efter konserten?
ja det kan man lungt säga hela ryggen och höfterna, har dock stukat båda föterna men jag kan gå.


mer kommer nog senare ska åka till t-centralen och möta Nawel och Dino



Kommentarer
Postat av: Anonym

svara på min fråga

2010-03-06 @ 21:26:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0