Dino är rädd att det händer mig någor nu när.........

ja ni Dino ringde mig nyss.
han prata om varför jag ska kö för TH.
han är typ rädd att jag fryser sönder mig.

men som jag sa till Dino jag kommer ha varmakläder så ingen behöver vara rädd att det kommer hända mig något för det kommer det inte jag kommer ha varma kläder och jag kommer inte frysa,
eller jo jag kanske fryser mycket men jag kommer inte dö.

Så ingen behöver vara orolig för mig.För jag har tänkt över saken och jag har bestämt mig för att köa några timmar.
För det vill jag,jag tycker dock att det kommer bli roligt man lär känna nya människor man får nya upplevelser.
SÅ INGEN BEHÖVER VARA OROLIG FÖR JAG KOMMER INTE DÖ.

jag kommer ha varma kläder,pengar till mat,ha dock med mig mat och allt jag behöver så ni behöver värkligen inte vara rädd jag kommer komma hem som en vanlig dag inte några skador hoppas jag på.

Så Dino var inte rädd för jag kommer klara mig.
kanske något blåmärke kommer man ha från inne på konserten men,ingen för frysning.Det kan jag säga här och nu varma kläder kommer jag ha mat och dricka så ja jag kommer klara mig..


Kommentarer
Postat av: Angelica

VI SKAPAR EN MOSHPIT!

JAG BER DIG FETT KUL DE KMR VA DÅ.

2010-03-02 @ 21:30:50
URL: http://angeliicahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0