Burger King/münchenbryggeriet/T-centralen

Cha cha
dagen börja med att man var och jobbade i münchenbryggeriet
kom ditt då jag och Kim gick och åt sen efter det jobba jag till kl halv 4a Vanessa kom ditt efter och jag bjöd på fika.Sen rörde vi oss mot T-centralen träffa lite kompisar och sedan gick vi till BK (buger king)

köpte en stor cola där och satt och snacka lite om allt möjligt då jag plötsligt fick jätte stort skratta jaa Kenzas kompis Joe eller ja vad han nu heter satt där och åt och fick tyvär  höra mitt skratt så jag jag är ledsen för det.
men iaf han verkade tycka att det var rätt kul att jag fick ett sådant garv för han titta på mig och skratta lite söt.

men men nu ska jag plugga ha det bra
Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0