Änglar och demoner

hej hej
för cirka 5 minuter sedan provade jag min klänning för i morgn dagen.
jag ska på en middag/fest då man ska vara utkläd till änglar/demoner/djävular
så jag tänkte vara en djävul ^^
jag har provat en skin klänning som jag tänkte ha på mig så man får hoppas på att den blir bra för i morgon dagen.

Men jag undrar dock vad alla andra ska ha på sig Tex Simona?
försöker dock ta med mig min syster Linnich men vi får se om hon kommer med
eller inte man får hoppas på det iaf.

det skulle var jätte roligt om Linnich kom med,

Försöker få tag på Pernilla och Simona just nu men ingen av dem svarar hmmm?
varför??

så ja om ni ser det här kan ni ringa mig??
på 076-27***** puss puss

Kommentarer
Postat av: paartybooy in the stureplan

HIHIHIHIHI, sååå söööt du passar hundra procent i klänningen:) jag skall också ditt imrron:P men måste fixa ngn som kan köpa ut åt mej:D messa mig pööösss<3

2010-03-25 @ 19:58:09
URL: http://paartybooy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0