Twilight : Jag är iaf en av alla VIP

hej hej
ja 5 dagar har passerat oss och ja ni tittar in ändå.
Vad ska man säga jag har inte haft tiden att blogg im sry...not.
Men jag var iaf på sf och köa till twilight saken när man får träffa snygga taylor :)
den 21 juni kommer bli najs.¨

Jag vart iaf nr 123 och vart V.I.P jag hade jätte trevligt men tyvär kunde jag inte sova som Moa och Simona.
Men men jag hade super trevligt.

Grattis till er alla 150 som vart VIP som jag.


Hela helgen har man festat.
och i fredags vart det så att jag sov hos Özkan gud var vi var fulla hahah.
trevlig dag iaf både i fredags och igår.

Men men nästa helg ska jag inte festa.Hoppas jag iaf.

Skolan slutar på Onsdag mys mys och jag vet att vissa av er redan har lov.
Men inte jag men snart :)

ja nu ska jag ta det lungt adda lite nya vänner på facebook ;)


Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0