Twilight event:et var.......

KÖN :

hej hej idag hinner jag skriva lite om twilight event:et

Det börja med att jag och Simona åkte in runt 20:00 dagen innan och vi fick ett kö nr.
Och efter det fick vi veta att man kunde gå hem och komma tbx kl 06:00 Jag var helt förvånad
jag hade inte orken att åka hem och sedan av bryta min skönhets dröm för att sitta och köa senare.

Moa och Angiie kom in och skrev upp sig på listan och Bella oj sry Alexandra, jaa
Simona och Moa åkte hem jag och Angiie & Alexandra stana men till slut kände Alexandra att hon ville åka hem,Så ja då vart det jag och Angiie kvar vi sov självklart inte utan snacka om allt möjligt,lyssna music och snacka om TH kommer ni ihååg när jag var ute i kyllan och köa för Tokio Hotel konserten?

men men aa tiden tickade och för att fördriva tiden gick vi och köpte cigg och promenerade samt fota konstiga saker och ting.
Kl närmade sig 3 på natten då kände iaf jag att jag var trött jag hade knappt sovit dagen innan för jag var
så glad att jag skulle se TAYLOR ;) han är så sexihäxi....

men men från ett och annat satt vi där och vänta på att någon affär skulle öppna. men men nej nej kl 10 öppnade allt.
runt kl 05:25 började folk komma in till hovet jag var så glad att jag redan hade kö nr..
Jag börja smsa Simona och Moa / Alexandra så att dom skulle vakna till (för om man inte var där kl06:00 så fick man inte ha kvar sitt nr)
Simona sa iaf att hon snart var frame samt moa / alexandra
aa när dom kom fram så var det precis innan kl 06:00 så det var upprop kl 06:30 sen efter det fick man göra vad man ville fram till kl 13:30 för då skulle vi stå efter vårt nr.

under den tiden så satt jag och Simona med varandra och dem andra med varandra.
Så jag och Simona tog de lungt prata gjorde roliga videos jag vissa mina skils på italenska (kommer nog lägga upp det i bloggen senare)
Sen simona sina skils på Tyska hahah  gud va roligt sen gick vi och tog de lungt köpte orego lr va dom kakorna heter och mjölk så klart.

Sen vilade vi lite sen efter jag och Simona köpt hårspray så såg vi att Angiie låg och sov hahah (Det här är ROLIGT) så jag sprang och slängde mig på Angiie och börja skrika och Angiie börja typ få sykoser lr ja hon fatta knappt något men hon titta åt vänster sen höger o ja såg väldigt chockad ut hahah:)
Dum jag är men de va så skoj alla skratta och Angiie sa jag var inte rädd blah blah Gumman du vart rädd hahah ;)

Efter vi skrämt Angiie sat vi och skratta ett bra tag sen ställde vi oss efter vårat nr.
Och då kände man aa snart ska vi in och se dem.

On the way in :

vi gick in i en annan kö lite längre in mot hovet.Och sen vart vi in släppta röd mattan sen var det bara springa som bara den.Självklart kom både jag och simona längst fram (behöver jag säga det för det gör jag alltid)

SHOWN STARTAR :

Allt har fåt sin början det kom artister sjukt roligt fast jag var ju så trött så jag höll på somna.
( ps till dig som stog bakom mig om du nu läser det här förlåt om allt gick ut på dig,Men bäst för dig att du inte puta på mig hahah)
Men men många roliga saker hände i hovet vi gjorde vågen och  den nu i sverige vet jag hur många som älskar robert hahah och taylor.Jaa alla hade sina team och jag hade mitt Team JAZI yeyey ^^

skämt och sido

Han som höll showen sa att Taylor och Kristen var i hovet nu och själv klart börjar alla skrika som bara
den jag önska en stund att jag var döv hahah.Iaf jag får syn på Taylor och jag skriker OmJ ( oh ,min,jacob)
och då börjar alla få syn på han och kristen så aa dom kommer ut det tog dem cirka 7 minuter att ta sig fram till sin plats.Alla fans skriker och skriker.
Dom hälsar på fansen sen sätter dom sig och börjar snacka om filmen och så blah blah till slut märker jag att Taylor glor som fan på mig haha då märker jag dock att mina bröst typ ramlat ut (PINSAMT)
Men iaf man kan säga att han har sätt dem PINSAMT
och jag vrider mig av skratt och skäms.

Ja dom pratar och pratar och fansen skriker.



här får ni 3 av (dom dåligaste bilderna)

iaf efter dom var klara så kom ju han och gav atugrafer och allt tänk att jag ståt brevid säxi häxi ;)

THE END:
när allt var slut så gick vi ut igen och fick gå på röda matan igen och jag och simona var inteljuvad
av många tidningar och internet saker.
Och själv klart träffa jag min nya vän (ser ni vem det är?)

ja vad kan man säga mer?
att jag var så röksugen när jag kom ut så att jag rökte på röda matan hahahh :p
inte mitt fel att man inte får röka inne på hovet?

Kommentarer
Postat av: ANgelica

JAG BLEV INTE RÄDD!

Jag hörde ljud där inne och trodde att klockan hade tickat fram fett mkt!!

Märkte inte ens att du kom o hoppa på mig.

2010-06-30 @ 00:22:00
URL: http://angeliicahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0