letters to juliet

hej hej
ja igår var det en super seg dag om man säger så.
Jag hade ont i huvudet och allt.
Till slut runt halv 8a smsa Angiie om vi skulle på Bio.Jag vart helt frisk som, bara den
och sa själv klart (angiie var en räddare i nöden av tråkighet)

Jag börja fixa mig och tog en iprem och rörde mig mot Angiie när vi hade köpt godis/cider så drog vi till
heron och själv klart hade Angiie glömt biljetterna så ja visst vi fick gå hem till angiie (tur att hon bor nära)
hennes mamma möte oss vid en skolgård.
Vi tog biljetterna och sprang/gick till heron igen jag såg hur slut angiie va men jag sa Angiie vi är vinnare inte förlorare vi ska se bion den börjar om 15 minuter och vi gick och sprang tills vi var frame och när vi
väll var frame så var det en jätte lång kö men men vi kom fram iaf.

Vi gick in på bio och bara satt oss.
inne i bion så ja ni som känner mig vet hur jag är jag pratar tbx till filmen som ja har ni sätt scary movie när den där tjejen är på bio med sin kille då hon skricker till filmen och så??? iaf jag är som hon så om ni inte vill bli störd på eran bio gå inte på samma film som mig.

Iaf filmen var okej men inte så bra so jag tyckte jag tyckte den kunde vart mer love i filmen.
men men ska inte klaga så mycket.

Kommentarer
Postat av: angiie

Hahah alltså du ba "omg jag älskar denna låt"

Jag ba alla kan höra dig!!

hahaha xD <3

2010-07-27 @ 00:48:35
URL: http://angeliicahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0