La isla i morn

Chaa chaa
just idag har jag färgat håret och haft lite spa med Simona.
Men nu sitter jag och målar naglarna och ska nog ta en cigg..

men men igår sov jag hos Simona i bredäng vi hade sjukt trevligt om man säger så
har dock en nylåt på gång till Simona sjukt bra kan jag säga den heter hej hej Simona hej på dig Simona ha ha.

iaf jaa i morgon blir det La isla hoppas man har det trevligt ser verkligen fram emot det här,nu kan jag
entligen gå ut med syrran och vännerna tex Moa,Özkan vi ska dansa som satan själv när Özkan kommer hem :)
men medans värmer jag och Moa upp på la isla med mer av mina vänner men
iaf sjukt bra att jag blir 18 ;)


Ska ta en cigg nu Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0