Frågor & Svar

Kärlek


Hur ska en kille vara så du blir kär i honom?
Han ska vara jordnära,trevlig,skratta år sig själv (lite små blond om man säger så)
sen vara sig själv helt klart sen ta mig för den jag är.
(har inte precis krav men ska kunna skratta åt sig själv,jordnära)

Hur blir du när du är kär?
oj oj vilken fråga,vet inte precis.Jag blir lite blyg sen typ om jag har en kompis med mig så typ nyper jag den
kompisen (fråga mig ej varför för det vet jag inte själv.)

Har du någonsin vart riktigt kär?
Nej inte precis bara lite små kär.

Är du kär i Bill från Tokio Hotel?
Hahah nej nej nej jag kan säga i bland att jag vill gifta mig med han för jag tycker han är så underbart vacker,
och verkar så trevlig men nu är det så att jag inte precis känner han så jag kan verkligen inte säga att jag är
kär i Bill för jag tycker om man är kär i någon så ska man känna den eller åtminstonde träffat den personen själv.
men jag tror dock om jag hade träffat Bill privat skulle jag kanske få en liten crush på honom.



Hälsa/Träning

Hur ofta äter du godis?
Aldrig hehe nja jag äter det när jag är sugen på det kanske på en vecka 4 gånger (älskar godis)

Brukar du träna?
Nej eller jo jag har vissa perioder då jag tränar ( men nu är det så att jag dansar lite då och då så det kanske är drf jag håller mig i form)

Hej Janika jag titta nyss på ditt Bmi och det står att du är underviktig.
jag räkna just ut mitt bmi 1,80cm - 56 kg = 17,3 "underviktig" (min doktor har sagt att jag är normal)
SÅ INGET JAG BRYR MIG OM.

Hejsan jag heter Nicki och jag undrar om du var med på idrotten i högstadiet?Jag går i högstadiet nu och jag vill inte ha idrotten men jag vill ha mitt betyg hur ska jag göra?
Hi Nicki ja självklart var jag med på idrotten i bland men inte alltid jag hade idrott två gånger i veckan och det hade jag ingen lust med dock att det nästan bara var killar i min klass som älskade idrott så kände jag att jag kunde vara med på dom viktiga sakerna,Som dem här hinderbanorna,bandy,sprina,brändboll.För det min lärare sa var att jag skulle vara med på det som gav poäng och det gjorde jag i bland.Så då fick jag mitt VG till slut när jag var klar med högstadiet,Så jag tycker du borde fråga din Idrottslärare vad du ska göra för att få det poängen du behöver/vill ha. Jag vet att det är svårt jag hatade idrott jag med men tänk att varje poäng räknas sitt inte
bara var med även om det ser tråkigt ut så kan det vara så roligt ibland.



Övrigt

När börjar du skolan?
19 aug på Vanessas födelsedag (vet dock inte vilken dag det är)

Vad har hänt med TYSKLAND?
Inställt. Blir senare

Har du badat i år?
Ja jag tog första dopet i (gud när var det) föra veckan :)

Vad ska du göra på din 18 årsdag?
ja för att vi inte drar till tyskland nu på min födelse dag utan senare så blir det att jag drar ut med min syster
en minut över tolv på lördagen 30juli för jag fyller år på en söndag.

Vilken låt har du lyssnat mest på den här månaden?
Tokio Hotel - 1000 meere (TROR JAG)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0