Mums - i g,d ,k...

just nu sitter jag och äter lite glass med lite chocklad sås mums....
efter jag har ätit det så ska jag göra en läxa tråk....

Igår natt :
Så vaknade jag helt plötsligt för att jag drömde om cola jag var så sugen på cola så jag ville bara att ica skulle öppna så jag skulle kunna gå och köpa cola men tillslut fick jag nöja mig med saft.Men när jag vakande så fixade jag mig fort som bara den och sprang till ica och köpte cola.Jag var helt nöjd efter gick jag till tunnelbanan och hela vägen ditt njöt jag av min cola.

gud tänka vad cola kan göra med en.

Idag :
Så var jag i skolan slutade kvart över 11a så jag och Julia gick ut och åt.
Sen efter det åkte vi till skärholmen centrum för att handla hårfärg. Och då träffade jag mina söta små vänner Adrian & Kevin jag och Julia var med dom ett tag dom gick med oss och köpte hårfärg.Sen efter det fick jag veta om Lady Gaga så aa dagen vart helt okej.Eller jag med egna ord supper bra för att jag fick veta att Lady Gaga kommer komma gaaah.Kan ej förklara känslan men ni som kanske gillar henne förstår nog.

Ikväll :
Så vart det inga bra tv pogram på tv.Så ja fast SHF är men gamalt pogram,Men kanske ser det.
Sen blir det inget mer för mig tror jag nog.
Kanske ser en film vem vet ;)



Kommentarer
Postat av: Madou

Hej, härlig blogg! Hur är det med dig idag då? :)

2010-01-12 @ 17:21:19
URL: http://madous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0