kom just hem!

hej alla läsare.
Jag kom just hem från Skolan eller ja typ kom hem kl halv 2 men jag fixade lite i mitt rum.


Idag i skolan :
Så kom jag till skolan kl kavart i nio (jag började kl 9) Men iaf Kl kvart över 9 åt vi lite frukost sen vart det rast.Så då gick jag och Julia ut och rökte sen efter det hade vi matte.vi gjorde ett gammalt nationelt prov.(jag klara det på fem minuter jag är så smart)
Sedan efter det gick jag och julia och åt mat i någon resturang,Fast vi han bara äta lite för vi skulle gå och bowla med klassen vi skulle vara kl 12 i Mariatorgets bowling.Så ja vi fick gå fort ditt sen efter vi bowla så gick vi hem,Ps jag är dock inte så br apå bowling men jag vart chockad att jag gjorde 4 stycken sådana strike.Så jipppi för mig.

Just nu :
Gör jag inget laddar jag min ipod.Så jag kan lyssna på den när jag är på väg till skolan och i natt ^^
Men ja jag är dock inte inne i msn.För det är så många som har addat mig så att det är jobbigt,Samt med facebook min facebook knasar sig för att det är så många som vill bli vän med mig.Så det blir bara musik och myspace för mig ;)

Senare :
ska jag göra lite fint i mitt rum.Sen blir det nog en film och sedan middag hmm,, vad ska jag äta idag?

Xoxo




Kommentarer
Postat av: Jennie

Hejhej!

Om du vill fräscha upp din blogg, kan du höra av dej till mej :)

Hoppas att allt är bra med dej!



kram

2010-01-11 @ 15:21:37
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Linn-lay

Hej allt bra med dig? hoppas du får en fin eftermiddag:)

2010-01-11 @ 15:29:52
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0