Ja jag lever

hejsan.
jag är ledsen att jag skrev i bloggen igår men jag var så trött att jag orkade bara inte men jag bryr mig inte,Så jag jag la mig kl 18 i går var helt slut var i skolan (gymansiet till er som undrat) Sen efter det hade jag möte.Och sedan när det var klart så åkte jag och min syster till huddinge för ett möte hon skulle på och sedan hem då jag gick och sov.Jag somna på en gång när jag la mig i sängen.

Idag var jag i skolan lite trött för att jag vakande kl 01:21 då var jag helt klar vaken.Men som tur somnade jag om igen,Jaa men jag kom till skolan som tur var,Sen efter det (skolan slutade kl 12) så gick jag och åt mat med en tjej i min klass som heter Julia hon började i dag så hon är ny som jag men whatever!

Just nu / senare i kväll :

Iaf nu ska jag ta det lungt är trött,Senare i kväll så ska jag på bio med min mor.Och äta något gott på någon resturang,fast vi vet dock inte vad vi ska se?



Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0