München bryggeriet/flytt

jaa ni just nu sitter jag i MB med Özkan yey us ;)
vi ska snart gå och titta på våran lägenhet vi kanske ska köpa jipppi..
lixom dags att flytta ut snart. (eller har jag fel)

Vi ska ta en fika här på PERNILLAS jobb sen ska vi röra oss och titta på
lägenheten.
Sen kanske det blir BIO mys...

Dock tilll er som inte vet är Özkan min NYA BFF

men ja ni får ha det tråkigt tills jag kommer hem¨för då blir det frågestund 2 kanske om jag vill.
hahaha kanske träffar LMA sen men jag vet ej om det blir så för han hör INTE AV SIG hur kan man
göra så mot mig lixom jag är underbar har ni inte märkt det?

asså om inte så blir det nog PARTY MED ÖZKAN så jaa jag har andra planer hahah
inte bara en om dagen precis hahah

aa nu är jag på hahah humör så hahah


Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0