KOM NYS HEM

jaa ni man kom nyss hem har vart hos Wille hela dagen,Sen åkte vi till Ma**o och var med josef,adam,kim vi snackade.
sen skulle dom på fest i början var jag helt på ville festa men sen när vi skulle gå så kände jag bara neh det ska jag inte har inte lust att göra det så jag rörde mig hem och ringde Vanessa och hon sa jo kom och möt MIG ja mig och mig gumman.Hon kom med 6 personer yey me ............not själv klart var 2 av dem mina blogg läsar trevligt dock men hade förvänta mig att träffa Vanessa men men det vart roligt.

Så jag var med dem sen kom Nadim för be så jag sa till han att vara med mig för han är en lungn snäll person känner han lite så där.
Så han vart med sen efter typ 2 timmar med alla så gick typ alla så då vart det bara jag och Nadim,så vi gick till T-banan och möte LMA vi var där ett tag med han (kände dock att han var lite sur på mig) men men what ever han är #1,

ja sen drog han och då vart det bara jag och Nadim så vi hade tråkigt och bestämmde oss att dra hem.

jaa ni just nu ska jag ta det lungt mys pys not är själv :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0