KenZa - Tokio Hotel = borde inte få hända.

jaa är det bara jag som inte tycker att Kenza ska få åka och träffa TH?
jag tycker dock att det inte är rätt visst att hon ska få träffa dem bara för hon har blivit "känd"

Vi andra fan´s får köa,kriga,kämpa för att få se dem ta bild med dem även få en atugraf av dem.
Medans HON får gå på måln. (bara får gå för bi som en drottining)

Medans hon själv säger att hon aldrig sprungit efter TH jaa
det har du gumman.Eller har du inte?

iaf jag tycker att hon inte borde få så mycket for fri bara för att hon är KENZA.
jag tycker hon borde få kämpa hon med,Som vi andra.
ja visst det är trevligt för henne att hon får göra sådant.Men vi andra fan´s är inte så glada för vi
vill att det ska hända samma sak för oss men av 100 så händer det inte ens 1%.

Jag står för att jag är avis på henne jag står för det skulle vilja att det skulle hända mig,Men tro mig det kommer aldrig hända att jag sitter och interljuvar dem eller har ett foto med dem.

jag har dock atugraf på dem och bilder samt en video när jag står och snabbt hälsar på hela bandet ( dock fasnade jag vid Bill )

Men ja vad kan man säga
jag hatar inte Kenza hon verkar vara en super trevlig tjej men man är avis så
jag tycker att hon borde få prova att va som oss någon dag eller ja vad tycker andra th fan´s om Kenza?


This is so not me

Kommentarer
Postat av: Caroline

Om jag ska vara ärlig tycker jag att Kenza är grovt överskattad.

2010-02-22 @ 18:21:28
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: charlotte

Håller med personen över. Kenza är sjukt överskattad och om jag ska vara ärlig förstår jag inte vad hon gör för något. Varför vill MTV anställa någon för att sitta och åka på Tokio Hotel-konserter när inte ens hälften av hennes läsare lyssnar på eller tycker om TH? Dessutom gör hon inget bra jobb heller. Hon ser/träffar dom och sitter sedan och skryter om det så mycket att man skäms. Usch, jag ogillar henne något otroligt mycket och tycker inte att hon är värd någonting utav det hon får.



(Och nej, det här skriver jag inte av avundsjuka.)

2010-02-22 @ 18:50:23
URL: http://phantomrider.blogg.se/
Postat av: LISOU

Men om man säger såhär, det är ju Kenzas jobb att åka runt på olika sådana här grejer. Sen kan det ju vara så att hennes chefer skickar ut henne på Tokio Hotel resor och liknande för att dom vet hur stort fan hon är av dom.



Visst, det kanske inte är rättvist för alla andra som också är TH fans, men det är ju hennes jobb liksom.

2010-02-22 @ 19:24:33
URL: http://hhannalouise.blogg.se/
Postat av: erica

håller med ovanstående, de är kenzas JOBB att åka på sånt. och att hon har ett bra jobb som hon älskar kan man ju självklart vara avis på, men liksom var avis på drottningen?? hon behöver förmodligen inte jobba häcken av sig, men får en fet lön ändå. de är ju för att hon är född som hon är, lika så kenza som har "råkat" bli känd. de jag försöker säga är att de finns väldigt mycket orättvisor här i världen, och att sitta och vara avis gör inget bättre.

2010-02-22 @ 20:58:31
URL: http://eruww.blogg.se/
Postat av: Angelica

Håller med! <3

2010-02-23 @ 07:42:24
URL: http://angeliicahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0