Jag är Bill kaulitz nya tjej? är det så ja eller nej? läs nu!

Ja ni jag har får många fråger om det är jag som är bills nya Flickvän Det vill jag dock inte svara på om jag är tsm med Bill kaulitz eller inte.Jag tycker ni ska låta oss vara i fred vi är vanliga människor som har blivit kära.Så LÅT OSS VARA TILL SAMMANS.VI ÄLSKAR VARANDRA.

jag orkar inte med era frågor och svar om att vi tillsammans eller inte.
skämt och sido men jag har får mail dom senaste veckorna,Om det är sant eller inte jag hade dock inte set en bild på det.Men när jag väll fick se bilden på flickan så trode jag att det var jag (Jag tittade fort allså så ugly är jag inte hahha)Ni ska dock få se bilden längste ner av inlägget,men om ni tittar fort så tror man att det är jag.

men iaf bill vill dock inte kommentera det här som komit ut.Men pinkyS som hon kallar sig har sagt att dom inte känner varandra,Men vi alla vet dock att det brukar heta så.För dom inte vill ha median på sig,Så vad kan vi säga om det här?är det sant eller falskt? vad tror ni? kan dena brud vunnit Bill Kaulitz hjärta?Jag tror själv att det här inte är sant eller ja jag vill dock att han hitar en tjej men inte denna tjejen han kan få någon snyggare,Ja lixom jag är singel så Bill here i am come and take me ^^

nej nu skojar jag bara,Jag hoppas iaf om det är sant att han är lycklig för om Pinky s skulle såra honom så vet jag dock inte vad jag skulle göra för han är en supper kille han ska ha någon som ser han för den han är.Inte för att han är känd och snygg,Någon som älskar han för att han är Bill inte Tokio Hotel Bill utan bara Bill.



Pinky S ex , Pinky S , Bill


Xoxo

Kommentarer
Postat av: Angelica

alltså när jag såg bilden jag ba..

HON E FETT LIK JANNIKA! <3

2010-02-16 @ 12:59:03
URL: http://angeliicahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0