Home sweet home <3

ja ni hoppas ni har haft en trevlig kväll.
Jag kom just tbx från vanessa vi hade skoj vi dansa och prata om allt.Just nu äter jag lite Chillenskt godis haha inte du jag säger bara dom har godaste godiset ever.Fick en hel ica påse så det kommer finnas kvar länge,eller ja både min syster och hennes kille har en egen påse.

Imorgon :
ska jag jobba (säger dock inte vart) men ja det är ett kafe fifan. Hoppas det blir skoj även om jag dock inte tror jag kommer göra så mycket.



ja lite nytt som ni inte kanske vet om så har jag färgat håret brunt. sen har jag gjort lösnaglar,sen har jag shoopat lite.Och mer kommer i en video blogg i veckan bitches <3


Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0