från er till mig samt från mig till dig ,del 2

Varför heter du JaZiii?
-
ja du det har jag ingen anning om.Kanske bara var en JaZiii :)

Hur många besökare har du just nu?
-
Om du menar idag så är det 832 st unika besökare.Kanske blir mer efter det här vem vet?

Kan du tacka ja till mig på face book? jag är Alexander R****?
-
Jag tackar dock bara ja till dem jag känner eller träffat (dock tog jag inte med hela hans namn här i bloggen för han dock inte ville det)Fråga ej varför för det vet jag inte.

Vad stör du dig på?
-
Hm.. ja det är många saker och thing men kan ej komma på något just nu.

Du har många förorts läsare hur känns det?
-
Det känns inte något speciellt de är vanliga människor med. (jag kommer dock från förorten själv så jag bry mig inte så mycket)

Vad är planerna för alla hjärtans dag?
-
ingen anning jag ska fira valerie så i dont know. (my sister)
Men har dock fått förfrågan att gå på bio och middag med fyra personer speciellt dom två killarna som är helt på mig söt tycker jag dock.

Vad tycker du om det som har hänt i haiti?
-
Jag tycker det är hemskt synd och önska att jag skulle kunna hjälpa alla människor & djur.

Jag undrar bara om du har något japanskt i blodet?
-hm.. nej nej inte vad jag vet.Men det skulle vara skoj om det var så.

är dina ögon gröna?
-ja det är dem.

Från Jannika till JaZiii? hur?
-Ja du en bra fråga?

Förklara din still med tre ord.
-JaZiii´s own style,

Vad är skillnaden på JaZiii och Jannika?Tror dock att många vill veta det.
- hm.. ja 'JaZiii' lever sig in i blogg världen (skrattar) vet ej hur man ska kunna förklara men jag är dock nästan samma person i vanliga livet för utom att jag dock inte är så kaxig (tänker om det är så)
ja det är nog så,Jannika är den vanliga glada typen som alltid är glad :) men i stort sätt är jag mig själv men kan lägga till lite roliga saker som bitches & annat speciellt när jag gör video bloggar så kan jag tönta mig med olika röster.

Vad heter killarna?
- om du menar dem som är kär i mig.Så kan jag dock inte säga det fören jag frågat dem (fråga dem om jag kan lägga in deras namn i min blogg) men just nu får dom heta Piff & puff. :*)

Kan du göra en kategori med bara bilder på dig?
- a jo jag har tänkt på det så kommer nog göra det snart.

Vad vill du händer 2010?
-
ja mycket men först vill jag att sommaren kommer hoppas på en varm sommar i år.

Vilken tjej är du i din klass?kaxiga,tysta mm ?
-
jag är den prat glada typen / ärliga och snälla skulle jag tro jag vet dock inte vad alla tycker om mig.

Vart jobbar du? kan man inte få veta snälla?
-
okey men bara för nu den här vecka jobbar jag i münchen brygiriet i ett kaffe där dom på nrj brukar komma och köpa sin fika.

Jag kan inte hitta din adress någon stans skulle vilja skicka en sak till dig.
- oj oj det var lite jobbigt men tro mig någonstans hittar du nog den.Hehe vill dock inte ge ut den.Men om någon hitar den så kan jag dock inte göra något.



Det här var allt för idag del 3 kommer senare i veckan hoppas ni har haft en bra start på veckan <3

Kommentarer
Postat av: minis

haha jag bara älskar dig JaZiii du är så cool

2010-02-08 @ 22:23:10
Postat av: nattha

jag bor i förorten den som gav den frågan är dum i huvudet.Haha skönt svar där jazi VI ÄR MÄNNISKOR ÄVEN OM VI BOR I FÖRORTEN. vilken shuno hahah lycka till med bloggen.

den är okej tycker jag.

2010-02-08 @ 22:26:37
Postat av: Anonym

har du japanskt i blodet? vad är det för fråga.

det är väll klart att hon inte har hon är tysk.

2010-02-08 @ 22:29:03
Postat av: leo

Har en person mot förorten? då jävlar

2010-02-08 @ 22:29:46
Postat av: paow

haha stalker jag kan inte hita din adress vad är det för fråga? låt jazi ha ett liv läs hennes blogg det är okej men adress herre

2010-02-08 @ 22:31:06
URL: http://paow.se
Postat av: anna

vad fattar personer inte JAZIII LÄGER BARA TILL PERSONER HON KÄNNER I FACE

2010-02-08 @ 22:32:53
URL: http://enblåblomma.blog.se
Postat av: ninni

vilka frågor du får gumman

2010-02-08 @ 22:34:08
URL: http://dddfdiv....
Postat av: patrik

hahah är det ända jag gör nu för frågerna vilka sjuka människor det finns

2010-02-08 @ 22:45:24
Postat av: lollo

love this blogg ^^

2010-02-08 @ 22:45:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0