Svar

Jazi du skriver inget om din kille hur är det mellan er nu?
- Ja vad kan man säga IM SOLO ;)

vad är din favorit drink?
- Gaaah ingen anning..?? hm...`?

vad ska du göra på Jul/Nyår?
- På jul kommer jag vara med familjen,På nyår ska jag festa med Kusinen så som det ser ut nu samt Simona :))

Vad ser du fram emot 2011?
- Oj mycket om man säger så men just nu urf :)

Hur ska man klä sig på nyår?
- Glitter och höga klackar. (kläning)

Har du slutat sola?
- Aa men jag har aldrigt vart beronde av att sola men jag har mina perioder.

Vilken färg blir det 2011?
- Jag skulle tro att de ljusa färgerna kommer fram samt det mörka.

Om du fick leva i ett annat land vilket skulle du vilja leva i då?
- Tyskland eller Japan.

Är du japan torsk?
- hahah nej nej men jag bara älskar asien, har alltid gjort och kommer alltid göra.

natt eller dag?
- kväll hahha.

Rihanna eller Beyonce?
- NJaa... gillar båda men säger Rihanna för hennes nya album e awesome.

.....

De får va allt.



Kommentarer
Postat av: Ice

I agree ;)

2010-12-19 @ 15:51:37
URL: http://secretsilence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0