Frågor/Svar

Vad har du önskat dig i julklapp?
- Oj.. kommer ej i håg men jag vill ha pengar så jag kan åka med simoan någonstans 2011.

Har du mörk brunt hår eller svart?
- det är nog lite svart men när solen är på är det brunt so i dont know.

Gillar du fortfarande Hello Kitty?
- JA det är min barnsliga sida :))

Är det mycket snö där du bor?
- O jaa

Varför tog du bort mig från facebook? vi har träffats!
- Jag vill bara ha kvar dem jag har kontakt med.. Har dock inte tagit bort alla än men det kommer inom kort tid.

vad har hänt med ditt hår? du hade alltid den lilla toperings puffen?
- Hahah oj det var länge sedan men har det i bland när jag festar :)

Vilken mobil har du?
- Samsung galaxy (tror jag den heter) (den vita)

Vad måste hända innan nya året?
- Hahah det kan jag dock inte berätta dom som var med mig i helgen vet nog  (hahha)
  nä men seriöst något bra måste hända.

Det bästa som finns i ditt rum?
- Min säng så klart!

När ska Simona gäst blogga igen?
- Det kommer hon nog göra nu på lovet skulle jag tro.

Vad ska du ha på dig på nyår?
- Vet inte ännu kommer nog på det sista minuten.

Är du hemma under jul?
- Jaa det blir jag.

Skulle du inte sluta röka?
- hahah jo men jag gjorde det ett tag men sen så kunde jag inte låta bli att röka när jag var på en fest.
  Röker dock inte lika mycket längre.

Vad gör du när du har tråkigt?
- Spelar spel på mobilen (othello reversi) är mitt nya favo spel jag är beronde av detta spel.

Vad går ditt studiebidrag till?
- Oj.. det är mina klubb pengar hahah om man ska vara ärlig.
  Men i bland kan de bli något annat med men mest till krogen/klubbarna.

Vilken låt är oftast på när du är ute ock clubbar?
- Haha ja just nu dom senaste månaderna Only girl - Rihanna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0