Skolan

Hej hej

Om man frågar mina vänner när börjar du skolan så svara dom alla jag vet inte och jag bryr mig inte???
vf är det så? Är det bara jag i hela sverige som ser fram emot att börja skolan igen.
Hela lovet har jag saknat skolan okej i bland kan det va så att man känner på morgonen jag orkar inte gå till skolan
idag men ändå så gör jag det för jag vet att jag behöver gå ditt för att lära mig något.

Visst har det vart skönt med lov men skolan har jag saknat jätte mycket är så glad att jag börjar i morgon.

tänk så här om du hatar skolan
nu för tiden behöver man utbildning för behövde man inte det,
Så bit i hop och gå till skolan ändå.


Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0