Nattstad.se

hej hej som ni kanske vet har jag börjat blogga på nattstad

det e drf jag inte har så mycket här i bloggen just nu,,

titta in i min nattstad blogg


http://www.nattstad.se/Jaziii








--------------------






Hej hej

jag kom just från tandläkaren och kan bara säga shit va min tandläkare är snygg.

Som tur var allt perfekt med mina tänder.

Men gud va snygg han är ska nog börja dra till tandläkaren oftare.

efter tandläkaren så gick jag och fyllde på mitt access kort (gjorde så jag kan åka på helgerna och efter kl 19:00)

Och nu ska jag lagga lite mat och får se hur det blir av i kväll.

Hemma blir det vet jag ju,(är förkyld) men kanske blir så att någon vän kommer över så jag inte behöver sitt själv hemma.

 

(Något riktigt skumt)

utan för mitt fönster går det en kille samma tid varje dag han passerade just nu (stalker eller vad)

 

 

 

puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0