Id kort behövs inte om man har blogg

Cha cha
Igår när det var min 18 årsdag så var jag självklart glad men

Problem 1 : Jag springer bakis och till centrum för att köpa cigg kommer in i affären säger vilka cigg jag ska ha och på väg att ta fram mitt ID KORT då han säger det behövs inte vet vem du är.
Lixom va jag som ville vissa mitt ID men nej nej.

Problem 2 : Jag och Moa,Özkan,Vanessa drar till en pub här vid mig ja vi går in jag säger cider och dom frågar inte id men jag tar fram den för jag vill vissa den och ja hon titta men seriöst kan inte alla
börja fråga mig om jag har id när jag handlar?

men annars var min födelsedag awsome mycket fest men jätte bakis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0