The end of Humanoid City Tour


Vad kan man säga förutom säga tack till TOKIO HOTEL
ni gav oss eller ja mig i alla fall minen för livet.
ni har jätte mig skratt och tårar så tack för att ni kom till stockholm
och gav oss en värdefull konsert DANKE <3

Ja man vill just nu spola tillbaka tiden det var så mycket som hände på turnen eller ja
har jag fel? om inte se videon nedan som är från lite här och där i världen under konserterna.
ps det sista klippet är från stockholm så ni vet <3

OCH TACK IGEN TOKIO HOTEL FÖR ATT NI KOM TILL STOCKHOLM


när man ser det här så vill man bara se dem igen visst???
ja jag har lite tur inför i sommar ^^
(no komentarer på vad jag ska göra)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0