Tanto

hej hej
kände inte för att gå till skolan idag så låg kvar i sängen till halv 9o men
så bestämde jag mig för att gå.Och när jag väl kom till min skola så stog hela klassen och gjorde frukost dom
bakade bröf och masa trams och som tur var han jag precis till frukosten.
(vi har så att vi äter frukost varje måndag morgon tillsammans) Det är skönt att man kan
äta frukost med klassen efter den långa helgen.
 
men iaf i skolan idag åt vi skons eller vad det heter med kaffe och prata lite om allt möjligt sen lärde vi oss hur
man söker en lägenhet,och vad som är bra och ikke bra med mera (typ bara om lägenhet ansökningar)
efter det så vart det lunch vi gick till helströms eller vad den heter och åt lite och halv ett så var det dags för promenad,Vi gick från mariatorget till tanto i hornstull och fortsatte mot jag vet inte vad men efter ett tag
fick man röra sig hem,så vi satt oss  på en brygga längst vattnet och prata sen efter det gick vi utligare en promenad. (jag och Özkan tvinga Moa och Dino att komma med på en kort promenad)

Men men efter det följde jag och Özkan med Moa till swebank eller vad hon nu har och ja va hon nu gjorde där och efter det vart det så att vi åkte hem och nu sitter jag här.

och ska förmodligen städa lite och sedan ta det lungt.

Ps. va skönt med solen visst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0