im out

hej hej ja ni jag var ute ett tag med min syster Linnich och hennes kille och deras kompis samt 3 av mina
vänner vi var på väg till en fest då en av mina vänner blev ragen av polisen,för han hade vodka på sig han är ändå 18 år medans dom lät min andra vän som hade öl som var 18 fick ha kvar sina öl lite skumt men men
världen är skum.

just nu sitter jag hemma med min syster och hennes kille och deras kompis och mina vänner gick till puben snälla
vänner va?

men men jaa så det blir väll hemma chill om inte
mina vänner kommer tbx,

Xoxo

Kommentarer
Postat av: Flisans FOTOBLOGG

Fin blogg

2010-04-09 @ 23:33:13
URL: http://fotobyflisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0