Gå ner 2 kg på några dagar.

hej hej har inte skrivit på sjukt länge. men jag har vart så sjuk så jag inte
kunat röra mig ur sängen som tur börjar jag friskna till nu men inte helt.

sen jag vart sjuk så har jag gåt ner i vikt med från 58 till 56 så de kanske lönar sig att vara sjuk??
men men så om man vill gå ner i vikt till sommaren så kanske man ska bli sjuk i 5 dagar.
hahah nä skoja bara..
Men jag har knappt kuna äta för jag vart så sjuk.:(
så snart kommer dom två kg upp igen :)

i kväll så blir de film kväll med start kl 20:00 med uglybetty sen efter det mitt favorit pogram Desperate housewives som kommer kl 21:00 vilken bra tv kväll va??

men men nu ska jag börja fixa lite in för tv:e kvällen hoppas ni har en trevlig kväll.

PS.märkte att mina unika besökar knappt minskat även om jag inte skrivit så oj oj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0