Film/ingen sömn typ

hej hej
igår natt titta jag och lille syster på film vi såg pianisten eller vad deh heter hade sätt lite
av filmen förut men nu har jag sätt hela så yey me.Valerie somna dock under filmen
så jag var tvungen att vecka henne när det var slut,iaf sen vart de så att hon somna igen och jag orkade inte röra mig så det vart så att vi hon sov och jag låg vaken in tryckt i väggen (hon är så liten och tar så mycket plats)
iaf jag låg från kl3 till 7 på morgonen hoptryckt mot väggen, till slut reste jag på mig och la mig i syrans säng.
och jag vakna nyss så lite bra sömn måste jag haft iaf.

iaf nu sitter jag och äter flingor berrys eller vad dom heter dom är så goda.
men men tror jag ska äta klart på balkongen nu när det är så fint väder sen efter det
ska jag nog fixa undan lite här hemma.


men vi hörs xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0