Desperate housewives

ja nu innan Desperate housewives börjar så ska jag göra lite kvälls mys
gör lite oboy och sedan ska jag nog göra en maka tror jag och
bara sitta fram för tv:en och se mitt älskade Desperate housewives 
 som ni alla kanske vet så lskar jag den serien men har inte alltid tid att se den men när
jag väl har det så blir det Desperate housewives NIGHT som är igång
så skönt att det är på tv hur skulle jag klara mig utan dem?

men men det är vad jag ska göra vad finns det annars att se på?
så ja nu ska jag börja fixa lite gott gott det är 35 minter kvar så need to goo and fix things
ha en trevlig kväll dock.

Kommentarer
Postat av: Parterapi

Se inte detta som en reklamkommentar, se det som en chans att börja läsa en ny blogg som inte räds att ta upp något.



Kom igen, våga fråga!

2010-04-22 @ 17:10:51
URL: http://parterapi.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

hehe jag har aldrig försåt varför alla kollar på den XD

2010-04-24 @ 12:21:53
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0