En riktig vän

Hej igen vidobloggen går inte ladda upp? :(
undra vf?

iaf
Jag träffade Simona en stund kom just hem,Jag är så glad att jag har Simona,jag vet inte vad jag skulle gör utan Simona liksom jag skulle inte kunna klara mig hon är min andra halv vi blir som en tsm.
Ni som träffat oss förstår nog.
Hon är bra på några saker och jag annat så vi blir one tillsammans.

iaf vi tog en cigg och bara prata om allt från A till Ö
aa så glad att jag har dig min bästa vän älskar verkligen dig.
Ti Amo Bella


här har ni en sexi bild på min fru.. :) <3


Kommentarer
Postat av: simona the best

Ååååh jannika !

Vet inte ens vad jag ska säga .. du sa allt så bra, vi är verkligen en tillsamms !

Jag äksar dig massor världens bästa vän! <3

2010-09-27 @ 21:38:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0