Nyvaken

Cha cha
ja jag är nyvaken sitter här vid datan och äter sockerkaka och dricker oboy mums mums.

Skönta att sova ut idag nu när man var ledig men attt jag vakna nyss vart lite oj oj oj..

jaapp det är Tisdag mina favorit dag för de kommer : 20:00 Ugly Betty - 21:00 Desperate housewives - 21:55 Cougar town - 22:25 Christine - 22:55 CSI NY - 23:50 Law & order

Så ja vad kan bli bättre?
fast tror dock att jag kommer bara se från 20:00 till 22:55 kommer vara så trött.

men men nu ska jag ta de lungt vid tv:en så ha de bra

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sofia

Mysigt med TV-kväll! Såg att du tävlat i Nellys bikinidesign tävling och tänkte därför tipsa dig om en annan design tävling som kan passa dig. Marabou ska lansera en ny choklad inspirerad av Söderhavet och vi vill gärna ha din hjälp att designa förpackningen! Vinnarens design kommer användas på omslaget till den nya chokladkakan och det finns fina priser att vinna. På marabou.se/söderhavet kan du designa ditt bidrag.



/Sofia

2010-05-04 @ 17:47:27
URL: http://marabou.se/söderhavet

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0