Naturlig med maskara

hej hej
bloggen idag så har jag vart ute med mina hundar med mamma ett bra tag.
efter det var jag bara hemma och ja tog nyss ett bad och nu sitter jag här och chillar på väntan at håret ska
torka,Och när det gjort det så ska jag självklart gå ut och träffa wille.

Wille och jag har börjat bada i johannesdal super trevligt varmt i vattnet men det roliga är att när vi va där nu i veckan så tog wille med en badmadras och ja jag skulle upp på den men varje gång jag kom upp på den
så ramla jag av så jag måste träna på att komma upp på en sådan men hur???

Ja som många undrar är vad har jag för maskara?
jag har olika men jag använder mest isadoras maskara på vanliga dagar då jag är på stranden och så eller
bara ute med vänner.



men när det är fest då är det en masa olika som tex.

någon av dem här två.Jag har många olika maskaror men jag tycker man ser mest naturlig ut i isadoras som är på första bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0